2008/12/06

7 prawd

7 prawd.... o mnie... INQA mnie poprosiła o zeznania. oto one:

1. Kociara - tak. Kocham koty. Uwielbiam je. Jesli widzę gdziekolwiek, jakiegokolwiek przechodzącego, siedzącego, leżącego, śpiącego, bawiącego się, dużego, małgo, rudego, czarnego, burego.... nie ważne jakiego kota, to musze się zatrzymać, popatrzeć na niego, dotknąć, jeśli możliwe, zrobić zdjcie. Koy mnie odstresowują, łagodzą, poprawiają mi humor i nastrój. Lekarstwo na cale zło.

2. leń - okropny... Jak sobie o czyms pomyślę, że nie chc mi się tego zrobić, to na pewno tgo nie zrobię, albo przyniesie mi to taką trudność wielką, że szkoda gadać...

3. lubię gotować - lubie, ale musze mieć do tego natchnienie.

4. Uczę się robić dobre zdjęcia. Ostatnio zafascynowały mnie portrety.

5. Chciałabym pojechać w Himalaje.

6. Odchudzam się od niepamiętnych czasów i brak mi mobilizacji, żeby wreszcie osiągnąć wymarzoną wagę. A że kocham jeść slodycze, to wcale nie jest mi łatwiej...

7. Uwielbiam śledzie pod każdą postacią. Najlepsze jednak są zwykłe płaty w zalewie octowej.


To tyle. Kogóż tu dalej pociągnąć za język... Chyba padnie na; Kamaftut, Gizmo, Mirabeel oraz Kasię.

1 komentarz:

  1. też tak mam... ilekroć spotkam jakiegoś futrzastego kota na ulicy czy u kogoś to muszę z nim zagadac i pogłaskać jak się da :)mam dokładnie to samo :)

    OdpowiedzUsuń