2014/08/04

Wieści z frontu

Z frontu dosłownie i w przenośni.

Część z Was już wie, część się domyśla,
część słyszała z plotek,
część mnie widziała, a ukryć się raczej nie da :) 
A nawet nie chcę, bo i po co?

Także potwierdzam plotki, domysły i zasłyszenia :)
Wkrótce zostanę mamą.

I pewnie dlatego mało mnie tutaj było na blogu, z moimi pracami. Nie wiem, jak będzie w najbliższej przyszłości, czy ogarnę temat na tyle, żeby tu szybko wrócić... to się okaże.

A póki co, wrzucam zdjęcie z naszej weekendowej sesji którą zrobiła nam moja ukochana przyjaciółka Asia :*



to be continued...

XOXO
Ibi

24 komentarze:

  1. cieszę się że miałam tak konkretnych modeli i pod ich dyktando udało się fajne fotki ciążowe zrobić :) Kolejna sesja już po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha pod dyktando :P
      Przynajmniej dumać nad pozami nie trzeba było :)

      Usuń
  2. Ibisku, bardzo się cieszę, gratuluję i życzę, żeby się Maleństwo zdrowo rozwijało, a Tobie sił, radości i wsparcia zewsząd.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie piękne, mam nadzieję, że zobaczę resztę przy kawie? :* trzymaj się ciepło Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca Ibi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo, gratuluję i kciuki trzymam, pięknie się zapowiada i czekam na więcej takich cudnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinka. Zdjęcia w przygotowaniu więc na pewno będzie co oglądać.

      Usuń
  6. Ale news!! Gratulacje, Ibi!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję jeszcze raz, życzę zdrowia i dużo siły. Buziaki :) (Piękna fota, chętnie zobaczyłabym też inne :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam , że więcej tych cudowności zobaczę tutaj , Czekam i trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie, będą kolejne ;) Dzięki Dobrusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Ewcia, moje gratulacje ! Wszystkiego najlepszego Wam życzę ! Niech Maleństwo cudownie rozwija się i rośnie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ibisku,
    serdecznie Wam gratuluję! Zdrowia i siły dla całej Rodziny:)

    tyle czułości a tylko jeden fotos; czekam na więcej:)
    pozdrowienia,
    matka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. OOOOOOOoooooo !!!!! Ewa ogromne gratulacje!!!!!!♥♥♥ dzyzas ale jestem do tylu z ploteczkami :P

    OdpowiedzUsuń