2013/11/13

Coffee :)

Kawowego LOsa zrobiłam tym razem do mapki, którą sama przygotowałam na wyzwanie w scrapuj.pl. W sumie, to nie rysowałam jej od podstaw, a raczej przerobiłam inną ;) Wyzwanie ruszyło w poniedziałek.
Spróbujcie swoich sił i weźcie również udział w wyzwaniu :)
Coffee LO I did this time according to sketch, which I have prepared for the challenge on scrapuj.pl. All in all, it's not drew from scratch, but I rather modified another one;)
Try it out and take also part in the challenge :)


I znów, użyłam duuuuuużo farby i gesso, a także pasty strukturalnej. W ruchu były pędzle, maski, stemple, rubonsy :) Postanowiłam posegregować i uporządkować przydasie i takim oto sposobem zużywam zalegające starocie. Wyszło całkiem nieźle, prawda?
Tu zbliżenie na szczegóły:
Again, I used loooots of paint and gesso and paste. Brushes, masks, stamps, rubons were in motion :) I decided to make some order and to organize my scrap goodies and this is the way I used the old stuff lying around. It came out pretty good, right?
And close up to the details:






A jak Wam się podoba moja interpretacja?
And how do you like my interpretation?
Buziaki
Ibi

1 komentarz:

  1. Pamiętam tę kawiarnię z Wrocka, logo fajne, ale kawa i ciastka OHYDA

    OdpowiedzUsuń