2008/12/20

Zaległości

Tak, tak... nazbierało się ich trochę... Już nawet wirtualnie paskiem dostałam od jednej takiej. Dobrze, że jednak nas trochę kilometrów dzieli.

No ale do rzeczy.

Po pierwsze właśnie ta jedna, o której mowa wyżej, obdarowała mnie dwiema nagrodami. I to nie byle jakimi. Pierwsza z nich to:


Dziekuję serdecznie. Nie zasługuję ta tą nagrodę. Ale obiecuję, że wezmę się do roboty. Mam troszkę prac już zrobionych, tylko  oczywiście nie było okazji do wstawienia na bloga. Poprawię się. Nagrodę podsyłam dalej do Gizmo, Monikouette, KasiaP83, Kristiny i Nichole.

Druga nagroda to:

A zasady przydzielania tej nagrody są następujące:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie sie na 3 tematy:

- Twoja pierwsza miłość
Marcin z podstawówki
- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Włamanie
- Przedmioty bliskie sercu
Komplet zaręczynowy (pierścionek , kolczyki i bransoletka) oraz obrączka.

Nominowane zostają: Gizmo, Monikouette, KasiaP83, Kristina i Nichole.

1 komentarz:

  1. dziekuje Ci slicznie za te nominacje, postaram sie szybciutko nad nia zastanowic i poslac dalej, szybciutko bo sie obawiam ze w zawirowaniu swiat zapomne co mam zrobic
    dziekuje!!!!

    OdpowiedzUsuń